Veelgestelde vragen

  • Ik heb een vraag over een accommodatie:

    Op onze site staat veel informatie over de accommodaties die we aanbieden. Toch gebeurt het dat u een specifieke vraag heeft. Natuurlijk kunt u die aan ons stellen. Via het contactformulier stelt u ons uw vraag en u krijgt antwoord. Belangrijk is dat u altijd de accommodatienaam benoemt. U moet aangeven om welke accommodatie het gaat zodat wij weten over welke accommodatie het gaat.
    Ook kunt u via de veel gestelde vragen een vraag naar ons toe sturen. Ook nu is het weer belangrijk dat u aangeeft om welke accommodatie (waar, op welk park, met hoeveel personen) het gaat. Zodoende kunnen wij u snel en goed een juist antwoord sturen.

  • Accommodatie eerst wel beschikbaar, echter later niet beschikbaar

    Wij hebben een prachtige accommodatie uitgezocht. De accommodatie is beschikbaar en de prijs is voor ons acceptabel. Doordat we met meer mensen zijn hebben we bij stap 2 in het boekingsformulier even overlegd. Echter nu we alles netjes hebben ingevuld is de accommodatie niet meer beschikbaar. Klopt dit? Hoe kan dit?
    Indien u te lang wacht met het afronden van het boekingsformulier kan het systeem de accommodatie automatisch blokkeren. Dit doet het systeem om te voorkomen dat er dubbele reserveringen komen. Na ongeveer tien minuten deblokkeert het systeem de accommodatie automatisch. De oplossing is om even te wachten op de deblokkade. Indien u dit te lang duurt belt of mailt u ons en kijken wij na of de accommdatie beschikbaar is.

  • Wat is laagste prijsgarantie?

    Dit houdt in dat de genoemde huurprijzen op de website de laagste prijs op dit moment op de markt is.

  • Zijn de schoonmaakkosten verplicht en wat zijn de kosten hiervan?

    Per accommodatie zijn de schoonmaakkosten verschillend. Bij elke accommodatie staat op de prijzen pagina aangegeven of de schoonmaakkosten inclusief of exclusief zijn. En wat de hoogte van de kosten zijn. Meestal zijn de schoonmaakkosten verplicht en dienen deze kosten bij aankomst te worden betaald. Bij een aantal accommodaties kunt u ervoor kiezen om zelf schoon te maken. Of ervoor kiezen dat de eigenaar de schoonmaak verzorgd. Dit kunt u in overleg doen met de eigenaar/ aanbieder.

    In alle gevallen dient u de accommodatie netjes achter te laten (afwas gedaan, opgeruimd, vuilnis weggebracht etc..) indien dit niet gebeurt kunnen de ontstane kosten van de borg ingehouden worden of kan er een naheffing in rekening gebracht worden.

  • De prijs klopt niet!!!

    Soms komt het voor dat de prijs niet klopt. Voorbeelden hiervan zijn de dubbele reserveringskosten of het niet doorrekenen van de korting. Voor u is dit vervelend, maar voor Boekjebungalow is dit ook vervelend. Wij willen graag op de hoogte gehouden worden van dit soort fouten, die meestal in de site zelf zitten. Wij testen onze site dagelijks en doen er alles aan om fouten te voorkomen. Wij stellen het zeer op prijs als u deze fouten meldt via het contactformulier. Zo helpt u ons om de site www.boekjebungalow.nl verder te verbeteren. 

    En uiteraard krijgt u dan de juiste prijs aangeboden door ons.

  • Wat is agri-toerisme?

    Wat is agri-toerisme?
    Agri-toerisme komt voornamelijk in Italië voor. U verblijft in een kleinschalig appartementen complex, veelal gelokaliseerd in een (gerestaureerde) boerderij met een landelijke omgeving. De boerderij heeft connecties (gehad) met de agrarische sector, zoals bijvoorbeeld het verbouwen van olijven en zonnebloemen en het houden van vee.

    De appartementen kennen verschillende maten van verzorging, van eenvoudig tot luxe. Hierbij heeft u meestal toegang tot een gezamenlijk zwembad.

  • Herroepingsrecht is niet van toepassing

    Het herroepingsrecht is niet van toepassing op alle diensten van Boekjebungalow. Diensten betreffende logies te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode zijn namelijk uitgezonderd van het herroepingsrecht. Dit betekent dat na het maken van een reservering deze ook definitief is.

  • Een hond bijboeken. Is dit mogelijk?

    Op vakantie met de hond. Boekjebungalow biedt veel vakanties aan voor mij en mijn hond. In de tekst van de door mij uitgezochte bungalow staat ook dat de hond mee mag. Echter bij het reserveren kan ik niet aangeven dat mijn hond ook mee gaat. Wat moet ik doen? U reserveert de bungalow en in het opmerkingenveld geeft u aan dat er ook een hond mee gaat. Wij passen de reservering handmatig aan, waardoor u in de bevestiging de juiste prijs ziet en uiteraard ook dat de hond mee mag.

  • De periode is nog beschikbaar, maar ik kan niet reserveren. Hoe kan dit?

    Op onze website heeft u een leuke accommodatie uitgezocht. Onder het kopje prijzen is de gewenste periode in de kalender ook nog beschikbaar (groen). Op het moment dat u met de roze knop "Boek nu" naar het reserveringsformulier gaat staat daar het volgende: 'Helaas is het niet mogelijk om dit object te reserveren in de aangegeven periode. Probeert u het opnieuw of neem contact met ons op.' Hoe is dit te verklaren?
    Uw gewenste periode is zojuist door iemand anders geboekt en niet meer beschikbaar. Om dit zeker te weten kunt u ons via het contactformulier een bericht sturen dan controleren we het in het planbord.

  • Ik heb een Actie code. Hoe kan ik deze activeren?

    Bij het maken van een online reservering komt er een opmerkingen veld voorbij. Hierin kunt u de actie code vermelden. Wanneer de boeking binnen komt op de reserveringsafdeling wordt deze actie code verwerkt. Op de bevestiging die u ontvangt kunt u zien dat de actie is verwerkt.

  • Zijn de prijzen inclusief BTW?

    Alle prijzen die op onze website vermeld staan zijn inclusief BTW.

  • Kan ik een annuleringsverzekering bijboeken?

    Wij hebben een leuke accommodatie geboekt en willen er graag een annuleringsverzekering bijboeken. Is dat mogelijk?
    Fijn dat u gekozen heeft voor een accommodatie van Boekjebungalow.nl. Wij raden u aan om een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen bank of verzekeringsmaatschappij. Dit is in het algemeen de goedkoopste oplossing.